Iran-seminar: Utfordringer i korrupsjonsutsatte markeder

Hvordan vurderer norske virksomheter utfordringene de møter i korrupsjonsutsatte markeder? Er den juridiske grensen den samme som den etiske og moralske? Kan man stole på tredjeparter? Og hvilke strategier kan man velge i møte med krav om betaling for alt fra markedsadgang til tollklarering.

Transparency International Norge delter den 16. desember på seminaret "Iran: Entry Strategies – business opportunities and risks" hos KPMG i Oslo. Hovedtalere er forsker Sverre Lodgaard fra NUPI og Dr. Bijan Khajehpour fra Atieth International.

Målet med seminaret er å se forretningsmuligheter og utfordringer i dagens Iran i et compliance-perspektiv. Spesialrådgiver Gro Skaaren-Fystro fra TI Norge vil snakke om arbeidet med integritetssjekk av samarbeidspartnere i utfordrende markeder og TI Norge sin antkorrupsjonshåndbok for næringslivet, "Protect your Business".

Mer informasjon om seminaret her: Iran Entry Strategies – business opportunities and risks.

Forrige
Forrige

Antikorrupsjonshåndbøker for næringslivet - et nyttige verktøy i vanskelige markeder

Neste
Neste

"Åpent eierskap" er overlevert finansministeren